Handelsbetingelser

VINBOXEN er en service til dig, der elsker vin. Hver måned sender vi en box med nye og spændende vine fra forskellige distrikter rundt omkring i verden. Du får dermed mulighed for at opleve verden med vin. Derudover vil VINGUIDEN altid følge med, som indeholder beskrivelser og anmeldelser af vinene og distrikterne. Der følger også specielle tilbud med, som eksklusivt er til de tilmeldte. Ved at være tilmeldt VINBOXEN får du prøvet nye og spændende vine og distrikter, hvorfor det er en glimrende mulighed for at opdage verden med vin. https://vinoli.dk ejes af Vinoli ApS Alle aftaler indgås på dansk.

Levering

Vinoli.dk tilbyder 1-2 dages levering med post. Vi sender alle hverdage og ved bestillinger inden kl 11 bliver de afsendt samme dag. Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder:
  • Levering til pakkeshop – gratis
  • Levering til døren med privat omdeling – gratis
Vi benytter os af Post Danmark, som leverer med nogle af de laveste skadesprocenter. Vi sender vinboxen ud med PostDanmark d. 1. i måneden. VINBOXEN bliver, som udgangspunkt, sendt uden omdeling, og den vil som oftest være fremme på nærmeste posthus indenfor 2-3 hverdage. Bemærk at du skal tilmelde dig senest d. 20. i måneden for at være sikker på at få den kommende VINBOX. Du kan dog altid skrive på info@vinoli.dk eller ringe på 20 92 64 92, hvis du tilmelder dig senere og stadig gerne vil have en box med det samme.

Aftalen

Du vælger selv, hvilken løsning du ønsker. Når den valgte box er udløbet, fortsætter aftalen, og leveringen af VINBOXEN fortsætter derfor automatisk hver måned. Denne aftale kan du til en hver tid opsige. Du skal blot opsige senest d. 20. i måneden, hvis du ikke ønsker næste måneds VINBOX. Dette gælder samtlige løsninger, når den valgte bindingsperiode er udløbet. Ved køb giver du automatisk Vinoli lov til at trække abonnementsbeløbet for den box, du har valgt, samt løbende de efterfølgende måneder indtil, at du opsiger din abonnementsaftale. Ved køb af vingave: Du betaler kun et enkelt beløb for den valgte periode, og du tegner dermed ikke et abonnement.

Opsigelse

Ønsker du at opsige dit medlemsskab hos Vinoli, skal du sende en mail til info@vinoli.dk. I mailen skal du skrive, at du ønsker at opsige dit medlemsskab og informere os om nedenstående oplysninger:
  • Dit navn
  • Dit ordre- eller medlemsnummer
Du kan opsige når som helst dit medlemsskab hos Vinoli ophører ved udløbet af den periode, som du har valgt, da du tilmeldte dig. Du skal dog huske at opsige senest d. 20. i måneden, hvis du ikke ønsker næste måneds VINBOX. Dette skyldes vores udvælgelsesproces. Bemærk at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere VINBOXEN eller lade være med at betale. Du vil derfor hæfte for returfragten og ny forsendelsesfragt. Ved køb af vingave: opsiges aftalen automatisk, da det ikke er et køb af abonnement.

Pris og betalingsbetingelser

Alle priserne er angivet i danske kroner og er inkl. moms. Ved køb giver du automatisk Vinoli lov til at trække abonnementsbeløbet for hele den periode, du har valgt, samt løbende de efterfølgende måneder indtil, at du opsiger din abonnementsaftale. Det er dit ansvar, at der i den datoperiode, der hedder d. 1.-6. i hver måned, er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, som du har benyttet ved tilmelding således, at vi kan trække betalingen.

Prisgaranti

Hos vinoli.dk er der prisgaranti på visse produkter. Det betyder, at vi har kigget konkurrenternes priser igennem for at give dig den billigeste pris på varen. Skulle vi have misset en enkel, er du meget velkommen til at kontakte os på på info@vinoi.dk – så nedsætter vi varen til den billigeste pris. Ordningens omfatter:
  • At det skal være en dansk webshop med dertilhørende CVR-nr.
  • Dansk lov for moms, told etc. gælder.
  • Kø-tilbud med stærkt begrænset parti er ikke dækket af denne ordning.
  • Vi forbeholder os retten til selv at handle på hjemmesiden, så vi kan sikrer ovenstående regler.

Refundering og fortrydelsesret

Der er 30 dages fuld fortrydelsesret på dit køb fra det tidspunkt, hvor du modtager den første VINBOX. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du indenfor 30 dage fra modtagelsen af din første VINBOX sende os en utvetydig meddelelse om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Det er altså ikke nok blot at returnere varen eller undlade at hente den på posthuset. Vi tilbagebetaler beløbet for VINBOXEN, når den returnerede vare modtages i ubrugt og ubeskadiget stand. Det er dig, som køber, der dækker udgiften til returfragten. Pengene vil være tilbage på din konto i løbet af ca. 5-10 bankdage. Returnering skal ske til: Annebergvej 41 D, st. 4. 9000 Aalborg Danmark Vi anbefaler, at du sender VINBOXEN tilbage som en pakke via Post Danmark eller GLS, da det så kan bevises, at den er blevet sendt såfremt, at vi ikke skulle modtage den.

E-mail udsendelse

Vinoli forbeholder sig retten til at sende e-mails ud til dig, når der sker ting, som vi vurderer kan være interessante for dig.

Betaling

Hos Vinoli benytter vi os af følgende betalingsmuligheder:
  • Quickpay: som er en dansk betalingsservice, der gør det sikkert at handle på internettet. Det er nemt og sikkert at bruge Quickpay til at betale på nettet. Deres vigtigste mål er at yde sikkerhed for kunden – bedst muligt. Quickpay er én blandt mange e-handelstjenester, der overfører betalinger mellem køber og sælger i enhver form for e-handel.
  • Bankoverførsel: hvor du kan betale direkte til vores bankkonto. Brug venligst dit ordrenummer som reference for betalingen. Din ordre vil blive afsendt, når betalingen er gået ind på vores konto.
  • Ring og bestil: du kan ligeledes ringe til os på 20 92 64 92 for at bestille, hvorefter du har mulighed for at betale med bankoverførsel eller kontant med det samme.
Hos Vinoli kan du betale med: – Visa Dankort – Visa Electron – MasterCard, Visa, Maestro, mv. – Mobilepay i forbindelse med køb af enkeltsalg. Vi tager IKKE gebyr ved betaling. Derudover bliver beløbet for varerne først trukket, når varerne sendes fra Vinoli. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis: – Du ikke har modtaget varen – Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger – Du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen, ved f.eks. at nægte at modtage eller undlade at afhente den. – Der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen Data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), hvor det kun er PBS, der kan læse dem. Vinoli eller andre har dermed ikke mulighed for at læse disse data.

Returret

Hvis de fremsendte varer ikke svarer til dine ønsker, kan du få pengene tilbage. Varen skal blot retuneres i væsentligt samme stand og mængde som modtaget senest 14 dage efter modtagelsen. Vedlæg venligst faktura, en beskrivelse af hvorfor varen returneres samt registrerings- og kontonummer, hvorpå pengene ønskes indsat. Vi fremsender ikke checks eller kontanter. Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til Vinoli. Varen/varerne bedes fremsendt til nedenstående adresse: Vinoli ApS Annebergvej 41 D, st. 4. 9000 Aalborg Bemærk: vi modtager ikke pakker sendt pr. postopkrævning eller lignende. Såfremt du nægter at modtage varen fra postvæsnet, vil den blive sendt retur til os, og vi vil kreditere det fulde beløb til din konto. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, så vil du få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. OBS: Køb, der er personligt leveret af os, bliver afhentet personligt.

Reklamationsret

Når du handler med Vinoli, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, når du har modtaget varen. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger, at reklamationen er berettiget samt, at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende det til vores adresse: Vinoli ApS Annebergvej 41 D, st. 4. 9000 Aalborg Når du returnerer varen, bedes du angive fejlen på fakturaen. Bemærk: vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse således, at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, så vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Persondatapolitik

Når du handler med Vinoli, skal du som minimum oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre din konkrete bestilling. Alle registrerede oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå en aftale med Vinoli via vores hjemmeside, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: – Navn – Adresse – Telefonnummer – E-mailadresse Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Vinoli og opbevares i 5 år (grundet krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke således, at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles, og hvorfor. Indehaverne af Vinoli har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Oplysningerne afgivet til Vinoli videregives eller sælges på ingen måde ikke til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Generelt

Vi ønsker at overholde den danske lovgivning omkring salg af alkohol, hvorfor personer under 18 år derfor ikke kan købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%.