Kundeservice

Vi hjælper med alle dine spørgsmål

Vi står klar alle dage mellem 08-18 på:

Email: info@vinoli.dk

Har du brug for hjælp?

Her kan du finde svar på dine spørgsmål vedrørende køb af vores vingaver, firmagaver og VINBOXE. Vi har personlig betjening, hvor kan du kontakte de ansvarlige på forskellige områder. Få hurtigt svar på spørgsmål angående indhold, levering eller betaling under vores FAQ.

Spørgsmål til vin og forretning?

Hej! Mit navn er Nikolaj. Jeg er kundeansvarlig hos Vinoli. Jeg har ansvaret for kundeservice, ordrestyring, administration og salg. Du er altid velkommen til at ringe til mig, hvad enten det drejer sig om spørgsmål til produkt eller tilbud på vin.

Denis Sabanovic

Denis Sabanovic
Kundeansvarlig

Mail: info@vinoli.dk

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Om VINBOXEN

Hvad er VINBOXEN

VINBOXEN er en helt ny og mere kvalitetsbevidst måde at handle vin på. Med VINBOXEN kommer du verden rundt med vin. Måned efter måned får du leveret nye og spændende kvalitetsvine. Sammen med vinene får du VINGUIDEN med en beskrivelse og anmeldelse af både vin og distrikt samt specielle tilbud, som eksklusivt er til tilmeldte.

Hvordan fungerer VINBOXEN

Du skal tilmelde dig VINBOXEN på vores hjemmeside, hvorefter vi, som udgangspunkt, sender den d. 1 i måneden.

Hvad er VINGUIDEN

VINGUIDEN er en beskrivelse og anmeldelse af de forskellige vine og distrikter. VINGUIDEN udarbejdes af vores leverandør og eksterne vinanmeldere. Guiden giver dig et indblik i, hvilke smagsoplevelser der venter dig.

Jeg er kun til én vin eller ét distrikt/land - er VINBOXEN noget for mig?

Ja – hvis du eksempelvis kun er til italienske vine, så udvælges der hver måned nye kvalitetsvine fra distrikter i Italien til dig. VINBOXEN er ikke kun for dem, der er åben for hele vinverden, men også til dig, som vil udforske et enkelt land.

Jeg vil gerne have flere af en vin i VINBOXEN - kan jeg det?

Hvis der er en vin i VINBOXEN, som du gerne vil have flere af, skal du blot sende en mail til os på info@vinoli.dk – så vender vi tilbage til dig!

Om indholdet i VINBOXEN

Hvad indeholder min VINBOX?

Din VINBOX indeholder 3 flasker udvalgt, kvalitettestet og anmeldt rødvin. Derudover indeholder den VINGUIDEN, som er en detaljeret beskrivelse og anmeldelse af vinene og distrikterne udarbejdet af vores leverandør og eksterne vinanmeldere. Til boxen følger der også altid specielle tilbud, som eksklusivt er til tilmeldte.

Hvordan sikres kvaliteten?

Kvaliteten kommer af den grundige proces, som hver enkel vin skal igennem for at komme helt frem til at være en del af månedens VINBOX. Omkring d. 15 i hver måned starter udvælgelsen til næste måned. Processen tager ca. 12-14 dage inden, at der er udvalgt. Først med flere møder mellem os i Vinoli og vores leverandør, hvor vi sammen finder de distrikter, som skal danne rammen om VINBOXEN. Herefter bliver der grundigt gennemgået, hvilke potentielle kvalitetsvine der er. Der bliver 3-6 udvalgt, som går videre til vores eksterne anmeldere, der smager disse vine og bedømmer dem. Herefter sammenlægger vi anmeldelserne for så at kunne præsentere VINBOXEN.

Kan jeg have indflydelse på indholdet?

Ja – hvis du eksempelvis kun er til italienske vine, så udvælges der hver måned nye kvalitetsvine fra distrikter i Italien til dig. VINBOXEN er ikke kun for dem, der er åben for hele vinverden, men også til dig, som vil udforske et enkelt land.

Om levering

Hvornår får jeg min VINBOX?

Hver måned d. 1 sendes VINBOXEN ud. Ønsker du boxen leveret tidligere skriv en mail til os på info@vinoli.dk

Hvordan får jeg min VINBOX?

VINBOXEN bliver, som udgangspunkt, sendt med posten d. 1 i måneden. Du vælger selv, om den skal sendes med gratis fragt til nærmeste pakkeboks, eller om du vil have den leveret direkte til døren med gratis fragt.

Hvor ofte får jeg min VINBOX?

VINBOXEN leveres hver måned, hver anden måned eller hver tredje måned. Du kan selv vælge hvor ofte VINBOXEN skal leveres, når du laver en bestilling på VINBOXEN.

Om betaling

Hvordan betaler jeg?

Når du tilmelder dig på vores hjemmeside, kan du betale sikkert med enten Visa eller Mastercard. Vi benytter os af Quickpay og Clearhaus til betaling. Vi har et SSL Certifikat tilkoblet hjemmesiden, som gør forbindelsen sikker. Vi trækker først betalingen d. 1. i måneden.

Hvornår bliver min betaling trukket?

Alle betalinger trækkes d. 01 i måneden.

Hvordan opdaterer jeg mit kort?

Du logger ind på din profil på vores hjemmeside, hvor du kan opdatere dit betalingskort.

Er jeg bundet?

Nej du er ikke bundet til VINBOXEN. Der er ingen bindingsperiode på VINBOXEN. Hvis du ønsker at afmelde VINBOXEN, skal du afmelde seneste d. 20 i måneden.